onsdag 8 december 2010

Mera sjuk

Okej, jag vet, jag tjatar om mina sjukdomar. men jag vet att familjemedlemmar läser och det är bra att de får veta mitt tillstånd ^^,
Så inatt steg min feber, så har vaknat upp många sånger av att det har runnit svett ifrån mig :S Sen vaknade jag kl fem och kunde inte somna om, mådde skit och Filip vakna av att jag var irriterad och varm. Så han hämtade jos och ställde mig framför fönstret och badda mig med snö ^^
han är söt han! Senare somnade jag om och sov till 20 över nio.

Nu sitter jag och ser på tv och väntar på Filip som har köpt cola åt mig, jag har inbillat mig att kolsyra är det ända som botar min hosta... Men den kliar liksom i halsen. Men om en halvtimme ska jag gå till tåget. Har ett möte med Kulturhuset i Örebro. Vi ska sätta ett datum för min utställning :D Sen också om UngPeng.

Hörs senare hur det går, see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar