söndag 19 december 2010

Fjärde advent

Idag firar vi FJÄRDE ADVENT! :O helt sjukt är det hur snabbt tiden går. Känns som igår vi tände första ljuset.
Har inte ansträngt mig något idag. Blev väckt föööör tidigt :( så jag tog en powernap på 1,5h vid ett. Skönt tills jag vaknade och var helt seg, men nu har det gått över. Har hunnit strukit och plockat upp här hemma. Andjelin åkte precis till sin mamma så nu är det bara jag och Hjärtat hemma.

Här hemma ligger vi lite efter på räkneljuset ;) haha För oss är det bara sjunde december

Mitt PA går... pinsamt långsamt framåt. har ca 6 teckningar kvar att göra. är halvfärdig med tre och ska köpa dukar under lovet så jag ska måla tre stora i akryl. Så egentligen har jag allt under kontroll ^^, skickade iväg affisch prototypen idag också, sen får jag bidraget i veckan som kommer. Nu när jag skriver så ligger jag tydligen mycket bra till! Yey!
Nu ska jag FÖRSÖKA göra klart de tre halvfärdiga.

1 kommentar: