tisdag 14 december 2010

14 December


Sitter i soffan och ser på repriser. Tog mig en "Day off" idag för att plugga... Har lite dåligt samvete över mitt beslut, men jag har en, för mig, stor redovisning imorgon och jag har ont i magen av nervositet!! Pallar inte muntligt, speciellt inte på engelska :O Så jag är hemma och fixar på den. Ska både göra en power-point och lämna in en uppsats på 3 sidor...

Älskar min nya hårfärg!!! Ska aldrig bli ljus igen! Jag blir så blek och röd i ansiktet... usch! Men just nu skulle jag egentligen ta en dusch... känner mig lite äcklig. Sitter till och med med samma kläder från igår :S Haha

Johanna var här igår på lite scones-mys :) Vi satt i soffan och snackade massa tjej-snack ocj jag fick lätta mitt hjärta ^^ hihi Det var mycket trevligt. Vi planerade min 20-års dag som sker i februari. Vi ska ut och dansa! Egentligen brukar jag alltid fira med mamma och alla men de fick för sig att åka bort då... så jag är lite sur över det så jag går ut på krogen istället ;D

Nu ska jag fortsätta på min uppsats och PP. See yaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar