söndag 5 december 2010

2:a Advent

Hello! Dags att blogga lite känner jag ^^ Det var ett dag sen, men jag är hur pepp som helst på mitt liv just nu! Så jag har inte tid :P
Har ganska mycket i skolan nu inför lov, mycket PA snack och fix! Sen har jag myst massor med min sambo som är den bästa i världen!!

Sitter just nu i sängen hos mamma i Zinkgruvan och smyg planerar min student! :D Har skrivit en lista på vilka som är bjudna, gjort en prototyp av mitt inbjudningskort. De går i lila nyans, som min hatt. mer än så kan jag inte säga ^^ Ändrade lite på mitt hatt idag också + att jag skickade hem en student-huv-tröja ;) Hör ni hur pepp jag är!!!? :D

Idag ska vi fira lillebror som fyllde 17 i torsdags - Grattis grattis! Mormor och morfar kommer hit, samt stora syster som är hemma ifrån Norrköping! Så jag ska snart ta på mig och städa upp lite samt packa mina saker. För de kommer typ om en timme XD och jag sitter fortfarande i pyjamas!

Efter ska jag hem till min Älskling och jag har planerat att bara mysa sönder honom!!! Vi ska även spela Mario Kart på nintendo 64 som jag har fått låna på obestämd tid!
Men nu måste jag dra, se yaa!



P.S. jag lägger upp lite bilder ikväll om veckan som gått :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar