onsdag 8 december 2010

GLAAAAAAAAAAAAAAAD!!!

Hello!

Mötet i Örebro gick såååå bra! Fick möte inte bara Elin, utan även Christer Moll som har hand om Ungpeng som jag precis har sökt om! Det är att man kan söka "stipendium" som betalar alla utgifter för utställningen :) Ska möta honom och prata mer nästa vecka.
Jag och Elin gick igenom datum och jag fick se lokalen in real life så att säga! Den var större än vad jag räknat med.. så att det är bara att sätta igång och teckna och måla mer. jag hade räknat på 10-12st, men för att fylla ut snyggt måste jag plussa på med 7... Men det ska gå :D

11 januari 2011, Kl. 17.00-20.00 Då har jag min vernissage :D
Läs mer här!!!

Jag från idag när jag var inne i Foajén och såg mig omkring!!

Jag har nu varit hemma en stund. Jag, Fille och Peter har spelat Mario kart och Super smash Bros på Nintendo 64 ^^ såååååååååå kul, och nostalgi så det skriker om det! Men Fille ska in i helgen och köpa ett Wii, Haha! jag har tjatat om ett sens vi sålde det vi hade förra vintern och idag började han saknat det så i helgen får i ett svart :D En lite för-tids julklapp till oss båda :)

Men nu ska jag luta mig tillbaka och börja med några nya teckningar till utställningen :)
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar