söndag 12 december 2010

ARG

Hej bloggläsare (mamma, Johanna och farmor) Är på ett ganska kast humör idag :S
Väcktes kl.7 av att mannan gnisslar tänder och när jag ber honom sätta in sin skena vänder han bara på sig och jag knuffar på han. Du sneglar han bara och ler och säger; "Du är på dåligt humör va?"
HALLÅ!!! ja blev jätte arg för jag kunde inte somna om. Så ja gick ner och tvättade :( men sen när jag kom upp var det Harry Potter på tv så det fick mig att somna om till halv elva ^^
Sen under dagen har vi handlat, Peter följde med hem, spelat och lagat mat. Vid fem kom även Andjelin.

Nu sitter jag och surar och försöka peppa upp mig till katy Perry - E.T.
Men det funkar inte. Det är inte min dag idag.. Har nästan bränt ner vår bokhylla, stekte köttet i micron. Är sjuk i kropp och magen. Sen får jag panik att vi måste leta ny lägenhet och det är bara JAG som bryr mig... :(
Det ända bra med idag är att jag har gått ner 3kg, så därför äter jag chips och dricker cola nu!!!!

Nu ska jag sura lite till och sen ta ett bad.
Godnatt!!

1 kommentar:

  1. Jag tror att min syrra är inne och läser ibland också;)

    Hoppas morgondagen blir en bättre dag!

    SvaraRadera