måndag 28 juni 2010

Fisketuren

Är nu riktigt avslappnad i sängen efter en varmdag vid sjön :) Tog bilen till Bäcksjön efterlunch med Andjelin och Filip :) Innan hade jag och Fille köpt ett spö åt Andjie så att hon också skulle få vara med. Det skulle vi inte ha gjort... ^^ Det var hon som fick mest fiskar!!
Jag fick första och fjärde fisken. Sen fick hon alla andra och vi fick typ upp 10-12 fiskar. Filip tappade hoppet ganska snabbt när hans spö bara trasslade... men det var nog tur ändå. För då tog han fram kastspö och efter första kaster får han upp största borren!!!


Filip och Borren

Nu har Filip hämtat mig några kakor :) jag har varit sååå sötsugen! Så jag ska bara ligga och njuta av mina kex och sommar vinden som svischar förbi från fönstret.
Imorgon drar vi kl.10 till Unden och badar hela dagen med filips syster med familj och hennes svåger med familj. Sol hela dagen!!

P.S. Jag har bränt mitt vänsterlår för andra dagen i rad :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar